Wednesday, February 24, 2010

Tahniah...tahniah...tahniah....

Alhamdulillah...semakin bertambah umat Nabi Muhammad S.A.W. 

Tahniah buat sahabatku, Wanie, yang telah selamat melahirkan anak sulungnya yang diberi nama Qaisara Qistina. Uihsss...kemain lagi nama anak dara ko yer Wanie. Hehehe.... Aku pun belum berkesempatan lagi melawat anak beranak ni. Banyak sangat halangan. Insya Allah, weekend ni kot baru nak pegi.

Seronok dengar kengkawan dah ada anak. Ni yang buat rasa macam nak tambah lagi. Hehehe...Yelah tu ...kang aku jugak yang pening kepala nak menjaga kalau rapat sangat umurnya. 

Buat Wanie, aku doakan semoga engkau suami isteri akan menjadi ibubapa yang yang baik. Kadilah contoh yang baik buat anak2. Selamat berjaga malam....


1 comment:

  1. kalau pegi visit wanie,kem salam eh..dah tgk pic anak die from haniem, adik wanie..comel..

    ReplyDelete