Tuesday, November 23, 2010

Tea Time

Let's break!!! It's tea time....
Semalam petang aku goreng cekodok pisang untuk anak-anak. Taktau nak buat menu apa untuk minum petang. Teringat ada sesikat pisang....hurm...apalagi, cekodok aje ler. Huh...sedap pulak pekena dengan teh tarik. MELETUP kak jah!!!


Tengok anak-anak....sedapnya mengunyah. Seronok tengok bebudak ni makan. Tak rugi tenaga ibu goreng cekodok untuk korang. Nanti ibu buat lagi, ok!!

Monday, November 22, 2010

Aidil Adha.....korban....

Salam Aidil Adha buat semua blogger yg beragama Islam. Semoga Aidil Adha kali ini memberi 1000 keinsafan dan menyedarkan kita tentang erti korban.
Tahun ni mak aku pun ambil bahagian untuk korban juga. Aku pun ambil juga tapi buat Aqiqah Haidhar. Jadi selesai sudahlah aqiqah Haidhar. Dah takde hutang k!!!

two philipinos guys & two cambodian girls from L&S Cosmetic & Toiletries with my mom (wearing purple jubah)

Acara melapah lembu

kepala lembu

Abah ku yang kekok melapah lembu

daging lembu

sungguh muslimah sekali!!

Tuesday, November 16, 2010

GIGI......oh....GIGI....

Nyut...nyut...nyut....adoi, sakitnya!!! Bilalah nak ok ni. Terbayang-bayang lagi macam mana doktor tu mencungkil-cungkil gusi aku sebab nak keluarkan geraham yang dah jahanam nih. Bius sampai 3 kali....aku dah rasa macam Mr. Bean. Hehehe....

Sakit wo...

Friday, November 12, 2010

S.A.K.I.T

Minggu ni minggu sakit sefamili. Hahaha...mana taknya, kejap yang ni demam, kejap yang tu sakit. Last week, Ma demam pastu Asya operate mata. Then Tihah demam. Zara masuk spital, infection paru-paru. Then semalam, aku lak yang tiba-tiba muntah-muntah. Peknen ke????? Huhuhu...jangan. Masa lom time lagi ;p

Tuesday, November 2, 2010

HAPPY BIRTHDAY, DEAR.....

"Happy birthday to you...... Happy birthday to you..... Happy birthday to Kak Long.... Happy birthday to you...."

   Happy birthday Kak Long. Walaupun Kak Long jauh kat Jeddah. Tak ngapelah, dah tugas nak buat macam mana kan..... Semoga dipanjangkan umur, diperbanyakkan rezeki, diberi kesihatan dan selalu dapat balik KL. Hehehhe.... Wish u a very good luck!!!