Wednesday, June 2, 2010

My planning.....

Huh....apalah nak buat ya. Dah hampir 2 tahun aku dok rumah, menjadi surirumah ( ye ke??). Dah boring la. Kita dah biasa bekerja, bila lama tak buat apa-apa rasa macam lembap je otak ni. Nak fikir pun slow jek. Ntah ler....

Skang ni aku masih lagi breastfeed si Haidhar sambil-sambil tu aku pun tengah ajar dia minum susu formula gak. Bukan dah taknak breastfeed tapi kalau dah asyik menggigit je kerjanya...mano den nak tahan!!! Terpaksalah ajar dia susu formula. Lagipun nanti nak hantar dia gi Taska macam abangnya, Hafiy. Kena hantar juga...nanti manja. Melepek jek kerjanya. Satu kerja pun tak boleh nak buat.

Tulah....dalam dok menung-menung tu, apalah nak buat bila dah hantar Haidhar ke Taska. Dalam otak tu, plannya nak masuk kelas menjahit. Ok tak?? Yelah, bukan ler nak buka kedai jahit tapi sekurang-kurangnya boleh jahit baju sendiri. Nak belah sana, nak manik sini. Suka hati....

Nak cari kedai satu untuk melebarkan lagi sayap perniagaan (wah...ayat. Kelassssssssss gitu). Takkan nak dok downtown sampai tua. Ye tak??!!

Apa lagi nak buat ek??? Nantilah aku fikir-fikirkan lagi...

Ngantok.....

No comments:

Post a Comment