Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 12, 2011

FATHER'S DAY

Aku sebenarnya tak pasti tarikh yang betul untuk sambut Father's Day ni tapi yang pastinya memang bulan ni. Aku ada dapat 2, 3 order coklat untuk Father's Day...so tetiba timbul lak idea nak buat surprise untuk Father's Day.
Aku pun contact le ipar duai dan biras aku. Yelah nak kena tanya dulu, mana tau masing sibuk ke...kan... Lagipun aku plan nak surprisekan 4 orang ayah. Bapak mertua, Angah (abg ipar), Zul (adik ipar) dan semestinya my luvly hubby. Semua ni pegang title AYAH.
Aku ni siap tempah kek lagi. Makanan lain ipar duai yang uruskan. Makan2 kecik jek. Just for family. Tapi yang sayangnya, adik ipar aku Asya takde. Kaklong lak jauh nun di Jeddah. Takpe...i dah upload gambar utk uollsss tengok k!!!

 Special to Zara, birthday girl



 Cucu-cucu Aki Kodri

 with Aki

 spaghetti (mak buat), sate (angah beli), kek ( i yg beli)

 inilah muka AYAH2 yang sambut father's day



birthday girl

No comments:

Post a Comment