Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 24, 2011

Accident & KFC

Hari ma & abah ada kat rumah. Ma MC, demam. Abah pulak sakit badan. Semalam accident, jatuh motor kat Shah Alam. Kesian abah...bulan ni jek dah 2 kali jatuh motor. Hari agak teruk sampai luka-luka. Semalam jatuh, takde luka-luka tapi sakit dalam badan pulak. Dah 2 kali mengurut tapi aku tengok macam sakit lagi jek. Suruh pergi jumpa doktor, tak mau. Katanya, doktor bukan buat apa pun. Check sikit-sikit lepas tu bagi ubat. Sabar ajelah...


Jap tadi tetiba abah & ma rasa macam nak makan KFC. Sedap juga kan. Aku cakap jap lagi aku pegi beli sebab aku pun memang nak keluar pergi hantar coklat.
Masalahnya sekarang ni, dah pukul 6 tapi customer tu tak call lagi. So, aku dah call Acu, minta dia belikan on the way balik dari ofis. Harap-harap tak jammed...kalu tak lambat le sampai KFC nya. Cian abah & ma...

No comments:

Post a Comment